Gyakran ismételt kérdések
(GYIK)

ONLINE HIRDETÉS TÁJÉKOZTATÓ ANYAG

Mi szükséges a hirdetésindításhoz?

1, Headline/Címsor: Maximum 40 karakter. Ez a hirdetés fő üzenete, amely felkelti az érdeklődők figyelmét. Célszerű frappáns, lényegretörő, egyedi címsort készíteni, melyből kiderül a hirdetendő termék vagy szolgáltatás fő üzenete.

2, Subheadline/Leíró szöveg:
Maximum 80 karakter. A leírásban kicsit részletesebben írjuk le a termék vagy szolgáltatás profilját.

3, Weboldal link/Landing url:
Az az érkezési oldal, ahová a bannerre kattintás után a látogatók eljuthatnak. Ezen a felületen az érdeklődők bővebb információkat találnak, vásárolni, feliratkozni tudnak.
A linket a következő formában kérjük majd megadni. Pl: https://www.wellnesscentrum.hu/wellness_hetvege_akciok

4, Bannerek/Képek:

Szükséges méretek pixelben:
300×300, 300×250, 468×120, 728×90, 970×90, 120×600, 160×600, 300×600
(maximális méretük 120KB/kép)

ONLINE HIRDETÉS KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
– Gyakran ismételt kérdések –

A hirdetés indítása előtt felmerülhet néhány kérdés, melyekre tájékoztatásul összegyűjtöttük a válaszokat.

Miért van szükség ennyi bannerméretre? Ezek a képek egyidőben egy felületen jelennek meg?

A különböző bannerméretekre azért van szükség, hogy a portfólióban lévő webfelületek teljes egészét le tudjuk fedni. Szükség esetén a bannerek elkészítésében szívesen segítünk.
Formátum: .png/.jpg, maximális méret képenként 120 kb.

Minta bannerek:

Minta képernyőfelvétel:

Van lehetőség mozgóképes hirdetésre is?

Igen. Rendszerünk támogatja a html5 vagy gif formátumokat is. A mozgóképes bannerek ugyanolyan méretűek, mint a fent felsorolt statikus bannerméretek.

Van lehetőség video tartalmak hirdetésére is?

Igen. Ennek kétféle módja van, az egyik youtube video beágyazása, a másik pedig a video file mp4 formátumban való átküldése. A video méretéről a kampány indulása előtt egyeztetés szükséges.

Mitől függ az árazás? Az oldalak látogatottságától vagy a kihelyezések mértékétől?

Rendszerünkben egységes díjak vannak, függetlenül attól, hogy hol jelenik meg a hirdetés. Partnereinkkel hosszú távra szerződünk, portfoliónkat folyamatosan bővítjük annak érdekében, hogy partnereinket ki tudjuk szolgálni. A portfolió teljesítménye a kisebb és a nagyobb látogatottságú weboldalak arányában oszlik el. A rendszerünk lényege azonban, hogy egy hirdetésfeladással akár több ezer, a kampány szempontjából releváns felületre kerüljön ki a hirdetés.

A szerződés 3. pont 3. bekezdésben leírtak mit is jelentenek pontosan, miszerint Szolgáltató vállalja, hogy a Megrendelő kampányait kizárólag kampánycéloknak megfelelő IP címmel rendelkezők számára jeleníti meg (Geotargeting)?

Rendszerünkben lehetőség van beállítani, hogy kiknek jelenjen meg az adott hirdetés. Szűrési szempontok:

Nem: Férfi/nő

Életkor: 18-25; 25-50; 50+

Érdeklődési kör: Életmód, B2B, Családi, Híroldalak

Külön szűrési pont a fentieken kívül a Geotargeting, ami azt jelenti, hogy megyei szinten meghatározható, hogy milyen IP címmel rendelkezők számára jelenjen meg a hirdetés.

Például: női oldalakon jelenjen meg a hirdetés, a 18-50-es korosztály számára, életmód témakörű oldalakon, Pest megyében.
Tehát, ez esetben a szegedi IP-vel rendelkezők nem is láthatják az adott hirdetést.

A szerződés 1. és 9. pontjai szerint Megrendelő rendszeresen riportokat, statisztikákat kap. Ez konkrétan mit takar? 

A hirdetések menedzselését vállaljuk, ez azt jelenti, hogy már az indulásról is képernyőfelvételeket küldünk, ezután heti riportokat, majd záráskor egy összesítő záró riportot küldünk ügyfeleinknek.

Van-e lehetőség a futó kampány ideje alatt kreatívot (bannert) cserélni?

Igen, van. Van lehetőség A/B tesztelésre is, tehát párhuzamosan többféle kreatív használatára ugyanazon a kampányon belül. A bannerek cseréjét kérjük előre jelezni.

Van-e lehetőség a portfólióból válogatni? 

A megjelenítés nem korlátozható le, minimálisan 50 URL az, ami szükséges a hirdetés elindításához. Több szűrési opció együttes használatakor fenntartjuk a jogot a megrendelési mennyiség maximalizálására.

Mit jelentenek a csomagajánlatok? Mikor válasszam ezeket az ajánlatokat?

A csomagajánlatokat akkor javasoljuk, ha a kampánynak meghatározott célja van. Ezekben az esetekben a hirdetés addig fut, ameddig mindhárom a csomagban garantált mérőszámot el nem érjük.

Statikus és HTML5 bannerek hirdetése esetén:

MINI CSOMAG: 100 000 (UV) egyedi felhasználó garantált elérése 5 000 000 (AV), megjelenés, 1000 átkattintás

MIDI CSOMAG: 150 000 (UV) egyedi felhasználó garantált elérése 7 500 000 (AV) megjelenés, 1500 átkattintás

MAXI CSOMAG: 200 000 (UV) egyedi felhasználó garantált elérése 10 000 000 (AV) megjelenés, 2000 átkattintás

3D CUBE hirdetési forma esetén:

MINI CSOMAG: 100 000 (UV) egyedi felhasználó garantált elérése 5 000 000 (AV) megjelenés

MIDI CSOMAG: 150 000 (UV) egyedi felhasználó garantált elérése 7 500 000 (AV) megjelenés

MAXI CSOMAG: 200 000 (UV) egyedi felhasználó garantált elérése 10 000 000 (AV) megjelenés

 

Mit mérünk? Milyen mérőszámaink vannak?

Adview (AV) vagy impressions (Imp.), azaz megjelenések száma: 

A megjelenések száma azt mutatja meg, hogy összesen hány alkalommal látható a hirdetésünk.

Unique Visitor (UV) vagy Unique Cookies, azaz az elért egyedi felhasználók száma:

A böngésző Cookie-ban elhelyezett ID-vel anonim módon azonosítható látogatók száma, akik látták a kampányt.
Más szolgáltatóknál használatos a CPM kifejezés a hasonló megjelenítésre, ami csupán annyiban különbözik az AV-tól, hogy ezres egységekben kerül elszámolásra a megjelenített AV darabszám.

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Összes tiltása
Összes engedélyezése